10.000 HOURS

januari 21, 2017
TWL maakte het logo en de website voor GVG soccer training camps. Hun motto is: als je 10,000 uur traint, kom je er wel!

PURE BALANCE

november 22, 2016
TWL heeft het logo en brand story voor ‘My Sense Of Balance’ bedacht. Massages die een boost geven aan het personeel van kleine of grote bedrijven. Een website, T-Shirts, handdoeken en olie met het logo...

U-SPA

maart 14, 2016
TWL bedacht de naam en maakte het logo voor U-SPA. Een premium dealer van hoogwaardige spa producten met merken als Villeroy & Boch en Jee-O. Ook maakte TWL brochures en een advertentie...

FISCALPRO

januari 8, 2016
Omdat er al voldoende Fiscaal adviseurs rondlopen, veranderde TWL de naam Erik Smith fiscaal adviseur naar FiscalPro Erik Smith en maakte zijn branding .  

R2R

november 14, 2014
TWL ontwikkelde het nieuwe logo voor R2R (Ready to Rumble) fitness, kick en box gym. We bedachten ook de slogan YOU VS YOU. Naamplaat, kaartjes en een brochure zorgden voor een snel...

YOUPLUS

maart 25, 2014
TWL ontwikkelde de naam en branding voor YouPlus, een online vitaliteitsprogramma waarmee medewerkers op een wetenschappelijk onderbouwde en plezierige manier werken aan een betere fysieke en mentale gezondheid. TWL bedacht de slogan...

SAPPH

juni 8, 2013
TWL produceerde een smoking billboard voor Sapph lingerie in Kenia met de pay off: Sapph makes you hotter.

ADIKO INVESTMENTS

mei 16, 2013
TWL deed de branding voor Africa Development & Investment Kenya One. Een bedrijf dat investeert in sociale, innovatieve en agrarische ondernemingen.